Keywords
Arte colonial
How to Cite
Bargellini, Clara. 1996. “Fane, Diana, Convergin Cultures: Art And Identity In Spanish America”. Anales Del Instituto De Investigaciones Estéticas 18 (69):pp.108-112. https://doi.org/10.22201/iie.18703062e.1996.69.1780.
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Clara Bargellini, Schuetz Miller, Mardith K., Building And Builders In Hispanic California, 1769 1850 , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XVII, número 67, año 1995
- Clara Bargellini, The Ethics Of Collecting Cultural Property: Whose Culture? Whose Property?, Phyllis Mauch Messenger, Comp. , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XVI, número 61, año 1990
- Clara Bargellini, Introducción , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XXI, número 74-75, año 1999
- Clara Bargellini, Arquitectura y empresa en el Quito colonial: José Jaime Ortiz, alarife mayor, de Susan V. Webster , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XXIV, número 80, año 2002
- Clara Bargellini, Francisco de la Maza, a Passion for Art , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Suplemento 123-1/2023
Similar Articles
- Juan Pablo Cruz Medina, The Quito Nativity, a Polysemic Iconography , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIV, número 121, año 2022
- Elsa Minerva Arroyo Lemus, The Murals of Tlayacapan , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLI, número 115, año 2019
- Adolfo Martínez Romero, Reports on Three Apostolate Paintings of the First Third of the Eighteenth Century Found in the City of Durango , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLI, número 115, año 2019
- Anahí Luna, The Captive Eye. Ornamentation and Marquesan Tattos in the Work of Miguel Covarrubias , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Suplemento 116-1/2020
- Ioannis Mouratidis, Participatory Space and the Spectatorship in the Museum. A Problem and an Answer about the Use of Today’s Exhibition Space , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLII, número 116, año 2020
- Arturo Aguilar Ochoa, José Manzo y Jaramillo, artífice de una época (1789-1860) , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLII, número 116, año 2020
- Edgar Mauricio Ulloa, Grotesque Migration Routes to 16th-century Art in New Spain: The Case of Luis Lagarto , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIV, número 121, año 2022
- Arturo Aguilar Ochoa, The Conservative View of the Conquest and the Independence of Mexico, in the Series of Lithographs “Historia Mexicana” by Michaud and Thomas, 1848-1849 , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIV, número 121, año 2022
- Teresa Eckmann, Julio Galán’s Camp-Cursi-Kitsch and Lo Popular: Gender-Expansion and Cultural Inclusion , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIV, número 121, año 2022
- Álvaro Recio Mir, Luis Violante’s three Exams as a Master Coachbuilder (Mexico, 1803): ¿Inept or Extraordinary? , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIII, número 119, año 2021
You may also start an advanced similarity search for this article.