Keywords
Arte universal
How to Cite
Fernández, Justino. 1964. “Gesture and Rank in Roman Art, De Richard Brilliant”. Anales Del Instituto De Investigaciones Estéticas 9 (33):pp.120-121. https://doi.org/10.22201/iie.18703062e.1964.33.785.
Downloads
Download data is not yet available.
Most read articles by the same author(s)
- Justino Fernández, Rostros de México, de Berenice Kolko , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen IX, número 36, año 1967
- Justino Fernández, José María Velasco , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen X, número 40, año 1971
- Justino Fernández, El sueño de la razón produce monstruos , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen IV, número 15, año 1947
- Justino Fernández, Whethey, Harold E., Alonso Cano, Painter, Sculptor, Architect , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen VII, número 26, año 1957
- Justino Fernández, Diego Rivera. Antes y después , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen V, número 18, año 1950
- Justino Fernández, Manuel Romero de Terreros y Vinet (1880-1968) y su obra , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen X, número 38, año 1969
- Justino Fernández, Maestros venecianos, de Jaime Torres Bodet , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen VIII, número 31, año 1962
- Justino Fernández, A Guide To The Art Of Latin America, Edit, Robert C. Smith & Elizabeth Wilder , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen V, número 17, año 1949
- Justino Fernández, Kubler, George Y Soria, Martin, Art And Architecture In Spain And Portugal, And Their American Dominions: 1500 To 1800 , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen VIII, número 30, año 1961
- Justino Fernández, Mexican Jewelry, de Mary L. Davis y Greta Pack , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen IX, número 33, año 1964
Similar Articles
- Sofía Vindas Solano, The First Central American Biennial of Painting and the Presence of Marta Traba in the Costa Rican and Guatemalan Press, 1970-1979 , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIII, número 119, año 2021
- Rafael García-Sánchez, The History of play as Leisure and the Arts , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLI, número 114, año 2019
- Patricia Herrera Styles, Pedro Emilio Zamorano Pérez, Rodrigo Vera Manríquez, Dictatorship and Art: The Indigenous as Artistic Modernity and Essence of the Chilean in the Government of Carlos Ibáñez del Campo (1927-1931) , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIV, número 121, año 2022
- Pablo Allepuz García, (Auto)biography of a Failure; the Painter and Civil Servant Adolfo Moreno Sanjuán Through his Memories , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIII, número 119, año 2021
- Javier Mañero Rodicio, Anthropological Vision in Interwar Art and its Publications: An Ethnographic Turn , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLV, número 122, año 2023
- Perla Carrillo Quiroga, Neuroaesthetics. Cognitive Neuroscience Research on the Perception of Visual Arts , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIV, número 120, año 2022
- Anahí Luna, The Captive Eye. Ornamentation and Marquesan Tattos in the Work of Miguel Covarrubias , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Suplemento 116-1/2020
- Ioannis Mouratidis, Participatory Space and the Spectatorship in the Museum. A Problem and an Answer about the Use of Today’s Exhibition Space , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLII, número 116, año 2020
- Marco De Luca, The International Posters Exhibition in Mexico City, 1934 and the Development of a “National Style” , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLIV, número 120, año 2022
- Arturo Aguilar Ochoa, José Manzo y Jaramillo, artífice de una época (1789-1860) , Anales del Instituto de Investigaciones Estéticas: Volumen XLII, número 116, año 2020
You may also start an advanced similarity search for this article.